Η Ίος,
το περίφημο «σύνθετο τουριστικό κατάλυμα» της περιοχής Κουμπάρα-Διακοφτό
που άφησε εποχή, η ανακάλυψη της σειράς περιβαλλοντικών παραβάσεων που
έκρυβαν οι «περίεργες» άδειες του, η συσπείρωση πολιτών και ακτιβιστών
του οικολογικού χώρου ενάντια στο καταστροφικό έργο, ο Σύνδεσμος
Ιητών και το Save Ios, οι προσφυγές, οι καταγγελίες, τα πρόστιμα, οι
εισαγγελείς και οι ποινικές καταδίκες που εγκαινίασαν μια άλλη εποχή στη σχέση
του πολίτη με το περιβαλλοντικό ζήτημα, οι αγωγές SLAPP στο Save Ios
αμέσως μετά τις πρώτες καταδίκες και άλλα πολλά…
Ο Αντιπρόεδρος
του Σωματείου Save Ios, Γιώργος Δημητρίου, συμμετείχε σε εκπομπή
στο Κανάλι της Βουλής για τα Eco-SLAPPs, δηλαδή τις καταχρηστικές
αγωγές εναντίον περιβαλλοντικών οργανώσεων.
Την
πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή της εξαιρετικής δημοσιογράφου Ματρώνης Δικαιάκου «Διαβουλεύσεις:
Στρατηγικές Αγωγές Εναντίον της Δημόσιας Συμμετοχής» μπορείτε να την
παρακολουθήσετε στο σύνολο τηςεδώ : https://www.youtube.com/watch?v=gkDhKOO-mFo
«Οικολογική Συμμαχία».
- Για την «Οικολογική Μετάβαση» σε μία κοινωνία βιώσιμης ευημερίας.
- Για τον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.
- Για τον κόσμο που μπορεί να γίνει.
contact@oikologiki-symmaxia.gr