Για την Περιφέρεια της Κοινωνίας των Πολιτών, Για την περιφερειακότητα και τον περιφερισμό, Για τις πολιτικές της αειφορίας και της «Οικολογικής Μετάβασης» σε μία κοινωνία της βιώσιμης ευημερίας, Της συμμετοχικής δημοκρατίας και της δημοκρατίας του διαδικτύου, Της κυκλικής οικονομίας και της βιώσιμης ενεργειακής πολιτικής, Της προστασίας και της ανάδειξης του φυσικού κεφαλαίου, Της αγρο-οικολογίας, Της διαχείρισης των υδατικών πόρων, Της οικο-κίνησης, Της συνειδητοποίησης της αξίας του εδάφους και της αναγέννησης των οικιστικών συνόλων, Της οικολογικής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, Των περιβαλλοντικών ελέγχων, Των οικολογικών δικτύων, Της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, Της ουσιαστικής προστασίας των δικαιωμάτων των ζώων, Της πραγματικής οικονομίας, κυκλικής, κοινωνικής και συνδεδεμένης με τις χωρικές και τοπικές ρίζες του παραγωγικού συστήματος, της μεταστροφής του τρόπου παραγωγής και κατανάλωσης και της μικρής παραγωγικής αλυσίδας, οριοθετούμενης στο πεδίο των κοινωνικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και αναγκών, Της διάχυσης των πολιτικών της «Οικολογικής Μετάβασης» σε όλους τους τομείς και όλα τα επίπεδα της πολιτικής της διακυβέρνησης, Για τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Παρασκευή 16 Μαΐου 2025

4 χρόνια και 15.000 πρόστιμο για 7 χιλιόμετρα παράνομης διάνοιξης δρόμου


ΙΟΣ : Το Τριμελές Εφετείο Νάξου απέρριψε σήμερα την Έφεση του επενδυτή επί της πρωτόδικης απόφασης του Δεκεμβρίου 2024 και, έτσι, παραμένει σε ισχύ :
- η ποινή των 4 ετών φυλάκισης και,
- το πρόστιμο των 15.000 ευρώ,
για την παράνομη διάνοιξη 7 χιλιομέτρων της αυτού ταπεινότητας του ΔΡΟΜΟΥ !!!

Ο ΔΡΟΜΟΣ

1. Ο δρόμος απαγορεύεται να γίνει με ιδιωτική πρωτοβουλία, είτε εντός, είτε εκτός σχεδίου - νομολογία ΣτΕ 2000, 2014 και 2018.
2. Ο δρόμος νοείται αποκλειστικά και μόνο ως μέρος ενός συνολικού σχεδίου (πχ. OTA), κυρίως όσο αφορά τα μικρά νησιά τα οποία αποτελούν ευαίσθητα και ευπαθή οικοσυστήματα σε εξωγενείς παράγοντες και παρεμβάσεις - νομολογία ΣτΕ 2012 και 2018.
3. Ο δρόμος δεν επιδέχεται απρογραμμάτιστες και αποσπασματικές παρεμβάσεις (διανοίξεις, διαπλατύνσεις κ.λπ.) κυρίως όσο αφορά τα μικρά νησιά και ιδιαίτερα αυτά τα οποία είναι ενταγμένα σε καθεστώς προστασίας - νομολογία ΣτΕ 2012.
4. Ο σχεδιασμός του δρόμου εναπόκειται αποκλειστικά και μόνο σε αρμόδιο κρατικό όργανο - νομολογία ΣτΕ 2018.

«Αρχίσαμε να χορεύουμε. Δεν υπήρχε μουσική, μόνο χορός».
(Από : Τζακ Κέρουακ, «Στο δρόμο»)


#Oikologiki_Symmaxia
#oikologikisymmaxia

«Οικολογική Συμμαχία».
- Για την «Οικολογική Μετάβαση» σε μία κοινωνία βιώσιμης ευημερίας.
- Για τον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.
- Για τον κόσμο που μπορεί να γίνει.