Για την Περιφέρεια της Κοινωνίας των Πολιτών, Για την περιφερειακότητα και τον περιφερισμό, Για τις πολιτικές της αειφορίας και της «Οικολογικής Μετάβασης» σε μία κοινωνία της βιώσιμης ευημερίας, Της συμμετοχικής δημοκρατίας και της δημοκρατίας του διαδικτύου, Της κυκλικής οικονομίας και της βιώσιμης ενεργειακής πολιτικής, Της προστασίας και της ανάδειξης του φυσικού κεφαλαίου, Της αγρο-οικολογίας, Της διαχείρισης των υδατικών πόρων, Της οικο-κίνησης, Της συνειδητοποίησης της αξίας του εδάφους και της αναγέννησης των οικιστικών συνόλων, Της οικολογικής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, Των περιβαλλοντικών ελέγχων, Των οικολογικών δικτύων, Της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, Της ουσιαστικής προστασίας των δικαιωμάτων των ζώων, Της πραγματικής οικονομίας, κυκλικής, κοινωνικής και συνδεδεμένης με τις χωρικές και τοπικές ρίζες του παραγωγικού συστήματος, της μεταστροφής του τρόπου παραγωγής και κατανάλωσης και της μικρής παραγωγικής αλυσίδας, οριοθετούμενης στο πεδίο των κοινωνικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και αναγκών, Της διάχυσης των πολιτικών της «Οικολογικής Μετάβασης» σε όλους τους τομείς και όλα τα επίπεδα της πολιτικής της διακυβέρνησης, Για τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Στα 30 χλμ. την ώρα η επιτρεπόμενη ταχύτητα των οχημάτων στο Παρίσι

Η οικολογική μεταστροφή της μητρόπολης του Παρισιού συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς. Μετά από την κατασκευή και την πλήρη λειτουργία ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων της τάξης των 1000 χλμ. και ένα εξαιρετικό δίκτυο υπηρεσιών «bike sharing», από σήμερα η επιτρεπόμενη ταχύτητα των οχημάτων – αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών - σχεδόν σε όλη την μητροπολιτική έκταση της πόλης του Παρισιού, μειώνεται στα 30χλμ./ώρα. Εξαίρεση αποτελούν ένας μικρός αριθμός μεγάλων αρτηριών που διασχίζουν την πόλη και ο δακτύλιος που την εξυπηρετεί περιμετρικά, όπου οι επιτρεπόμενες ταχύτητες θα παραμείνουν στα 50 και στα 70 χλμ. αντίστοιχα. Το μέτρο έγινε αποδεκτό με ενθουσιασμό από το 55% των κατοίκων της πόλης και αποτελεί το πρώτο βήμα ενός μεγαλόπνοου σχεδίου που στοχεύει στον εφοδιασμό της πόλης, έως το 2024, με ένα πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων που θα καθιστά την χρήση του αυτοκινήτου πρακτικά ανούσια.

Κατά την αντιδήμαρχο της πόλης ο στόχος της υιοθέτηση του ορίου των 30 χλμ/ώρα είναι πολλαπλός :
- H ενίσχυση της ασφάλειας των πεζών και των ποδηλατών με τη μείωση των ατυχημάτων κατά 25%.
- Η δραστική μείωση της ακουστικής και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, που αποτελούν δύο «από τα σοβαρότερα προβλήματα δημόσιας υγείας» κατά την αντιδήμαρχο της πόλης.

«Προσπαθούμε να καταστήσουμε το Παρίσι «πιο ειρηνικό», περισσότερο κατάλληλο για την καθημερινότητα των πολιτών και, παράλληλα, βιωσιμότερο και πιο μαχητικό στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής», υπογράμμισε η αντιδήμαρχος. «Όσοι ζουν σε μεγάλες πόλεις γνωρίζουν καλά το σωματικό και ψυχολογικό άγχος που προκαλείται από την κυκλοφοριακή συμφόρηση, από τον αφόρητο θόρυβο της επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος των αυτοκινήτων, από τα κλάκσον, από την αφόρητη οσμή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.»

«Οικολογική Συμμαχία για την Περιφέρεια Αττικής».
- Για τον ριζικό αναπροσανατολισμό των πολιτικών της Περιφέρειας.
- Για την διοικητική και πολιτική της αυτονομία.
- Για την «Οικολογική Μετάβαση» σε μία κοινωνία βιώσιμης ευημερίας.
- Για τον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.
contact@oikologiki-symmaxia.gr